Mivel az emberek manapság már szinte mindent az okoseszközeiken intéznek, ezért az internetes hirdetések átvették a helyét a fizikai hirdetéseknek. Már nemcsak a fiatalok, hanem az idősebb korosztály is nyitott az internethasználat felé. Ezért a cégeknek és a vállalkozásoknak ehhez kell igazodniuk termékeik és szolgálatatásaik hirdetése során. A legjobb reklám egyedi, vicces és trendi, ezért gyakran a fiatalabb korosztály feladata a reklámozás a közösségi médián. Néha sikerül olyan jó és eredeti hirdetést feltölteni a közösségi médiára, ami több tízezres megtekintést is kaphat. Természetesen a cél az, hogy minél többen lássák és minél több ember figyelmét hívjuk fel termékeinkre és szolgáltatásainkra. Annak ellenére, hogy az emberiség többsége már okoseszközöket használ, még mindig vannak, akik inkább távol maradnának a közösségi médiától. Ezért nem hanyagolhatjuk el teljesen a fizikai hirdetéseket sem, hiszen a lényeg, hogy minél többen lássák kínált termékeinket és szolgáltatásainkat.
A fizikai hirdetéseknek rengeteg kreatív és hagyományos módja van. A szórólapok, hirdetőtáblák, csomagolások egyéni logóval ellátva, üvegre és járműre nyomtatott reklámok mind ide tartoznak. Ezek a leggyakoribb példák. Ezen kívül még rengeteg lehetőségünk van vállalkozásunk népszerűsítésére.
Számos hasonló ötletet találhatunk a Color Nyomda weboldalán. A nyomda reklámeszközök és nyomdatermékek személyre szabásában kínál nekünk szolgáltatásokat. Akár cégként, vállalkozásként, intézményként és magánszemélyként is megkereshetjük őket, ha egyedi dizájnnal szeretnénk ellátni reklámeszközeinket vagy nyomdatermékeinket. Ha éppen egyedi reklámozáson törjük a fejünket, akkor érdemes ellátogatni honlapjukra, ahol számos reklámeszköz és referencia között böngészhetünk. Az ötletelésben nagy segítséget nyújthat az oldal áttanulmányozása.
Gyakran használt reklámeszköz a papír display, amit általában arra használnak az üzletekben, hogy aktuális, kiemelt, új termékeikre hívják fel a vevők figyelmét. Ezen kívül más felhasználási módja is lehet. Ilyen például a szórólapok és tájékoztatók tárolása. Céges és kulturális eseményeken is dekoratív információs állványként működhet. Tulajdonképpen a felhasználását mi határozhatjuk meg igényeink szerint.
A Color Nyomdában még arra is van lehetőség, hogy ilyen személyre szabott papír displayt rendeljünk. A displayeknek is lehet több fajtája. Anyaga szerint választhatunk papírt, fémet vagy fát. Az utóbbi kettő tartós, ezért olyan dizájnt éri meg rányomtatni, ami nem szezonális vagy átmeneti. A papírral szemben ez a kettő jobban ellenáll az időjárás viszontagságainak, ezért akár kültérre is megfelelő lehet. A papír display tökéletes lehet beltérre, ha átmenetileg tervezünk hirdetni vele. A legtöbb helyen inkább papír display látható az üzletekben, de nem mindig ugyanúgy néznek ki. A papír displayeket is lehet egyedi típusban rendelni, amire a Color Nyomda honlapján rengeteg példát láthatunk.
Fontos, hogy mindent pontosan tervezzünk meg rendelés előtt, hiszen csak akkor tudnak olyan terméket készíteni, ami minden igényünknek megfelel, ha részletes leírást adtunk elképzeléseinkről. A weboldalon az is megtalálható, hogy milyen adatokat kell megadni a termékről, amit igényelnénk. Néhány terméknél még a papír minőségét is szükséges megadnunk, ennyire precízen dolgozik a Color Nyomda. Természetesen nagyon fontos még megtervezni a termékre szánt képeket és azok színét, szöveg esetén a hozzá tartozó betűtípust. Szöveg használatánál még további lehetőség van például 3D lakkozásra és dombornyomásra is.
Elsőre talán soknak és bonyolultnak tűnhet a tervezés menete, de nem kell aggódnunk, mert a Color Nyomda honlapja részletes leírást kínál a rendelés és a munka folyamatához is.