2015.09.21

 

 

Tragikus eredményekkel zárult a 2012-es PISA-felmérés a magyar ­diákok digitális szövegértése terén: a vizsgált harmincnégy ország közül a 29., Európán belül pedig az utolsó helyet tudtuk megszerezni. A publikálásra azért csak most került sor, mert sokáig a magyar kutatók sem hitték el, hogy ennyire gyengén teljesítettek a tanulók.

 

A digitális szövegértést 2012-ben mérték fel először, a magyarok kirívóan rossz szereplése azonban így is meglepetés.A mostanra megszületett értékelések szerint a magyar iskolákban elavult számítógépeket használnak, és korlátozott az internet-hozzáférés.

 

A háztartásokban még rosszabb a helyzet:azokban a családokban, ahol a gyerekek a leginkább rászorulnának a felzárkóztatásra, jellemzően sem számítógép, sem internet nincs,és ezt az is­kola nem képes kompenzálni.

 

Az informatikaórák számának csökken­tése mellett hagyományosan jellemző a magyar iskolarendszerre, hogyaz informatika tantárgy oktatása során az órák öncélú számítógépezéssel telnek, az ismeretanyag és az internethasználat nem épül be a többi közismereti tantárgyba.

 

Forrás: Népszabadság  és a Kölöknet.hu
Termékeink
  • interaktív képernyők
  • interaktív táblák és eszközök
  • szavazórendszerek
  • projektorok
  • számítástechnikai eszközök
  • notebook töltő és tároló rendszerek
  • iskolabútorok
  • konferenciatechnika - eszközök és bútorok
  • vizuáltechnikai kiegészítők
  • high-definition videókonferencia rendszerek

 

Tekintse meg online termék katalógusunkat is

 

 

shara logo white

CleverTouch Bt.

Szarvas G. utca 7. 3. em. 42.


Tel.: +36206693815

E-mail: info@clevertouch.hu

Információk

Főoldal

Cégünkről

Állás

 

Ügyfélszolgálat

Kapcsolat
Támogatás

Hibabejelentés

 

facebook-mini twitterlogo mini youtube-mini gplus-mini